سیستم انتشار محتوا سیستم انتشار محتوا

تجلیل از کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط عمومي در مدیریت شعب استان بوشهر

عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهردرجمع روسای شعب استان و کارکنان مدیریت به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات ازکارشناسان مربوطه در مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به نام خدا

تجلیل از کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط عمومي در مدیریت شعب استان بوشهر

    عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهردرجمع روسای شعب استان و کارکنان مدیریت به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات ازکارشناسان مربوطه در مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

مدیر شعب استان با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: کسب رتبه پنجم در کشور در این شرایط سخت کار بسیار بزرگی بوده که بخشی از موفقیت ها مرهون تلاش و کوشش همکاران روابط عمومی است.

زینلی  اضافه کرد: روابط عمومی آینه یک سازمان است ونقش راهبردی را درسازمان دارد و چشم بینا و گوش شنوای هر سازمانی است.روابط عمومی‎ها باید با شفافیت و صداقت نسبت به انتقال اخبار و گزارش‎ها از عملکرد سازمان  برای اقناع و تنویر افکار عمومی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این بخش مهم به عنوان بخش زنده و پویای سازمان، باید مسائل مختلف حوزه کاری را به ‎خوبی رصد و برای سازمان در این حوزه ‎ها برنامه ترسیم کنند.

مدیر شعب استان با تاکید بر لزوم ارتباط مناسب روابط عمومی‎ها با جامعه ادامه داد: روابط عمومی‎ مغز متفکر سازمان و رسانه‎ای قوی برای ارتباط با مردم محسوب می‎ شود که اساس و ریشه آن بر ارتباط قوی و منسجم بین مردم و مجموعه اداری استوار است. روابط عمومی باید با تدوین برنامه های پرنشاط پو یایی و انگیزه را بین همکاران ایجاد نماید.

وی افزود: کارکرد مناسب روابط عمومی، اسباب تکریم ارباب رجوع و افزایش میزان رضایت‎مندی مردم از خدمات سازمان  می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی باید از رسانه ‎ها و فضای مجازی برای اطلاع ‎رسانی سریع و صحیح به نحو شایسته بهره گرفت، یادآور شد: روابط عمومی‎باید دانش روز داشته باشد و از فضای مجازی  و روزنامه های محلی به بهترین نحو استفاده نماید.

زینلی گفت: در فضای کنونی باید به مسئوليت روابط عمومی به عنوان یک مسئولیت اثرگذار در هر سازمان نگاه کرد و با فراهم کردن امکانات مورد نیاز، آنان را در انجام رسالتشان یاری داد.

وی با تقدیر از تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی گفت: هر چه تعامل این بخش با مردم و انعکاس انتقادات، پیشنهادات و مشکلات آنها به مدیران بیشتر باشد، سازمان  را بهتر در رسیدن به اهداف و برنامه های خود یاری مینماید.

زینلی با بیان اینکه روابط عمومی‎ها در بهینه‎سازی و فرآیند تصمیم‎گیری سازمان خود نقش اساسی دارند و می‌توانند زمینه مشارکت عمومیهمکاران را فراهم آوردند، ادامه داد: روابط عمومی‎ ها می‎توانند با رصد خواسته ‎ها و مطالبات آنان  و انتقال آن به مسوولین سازمان و اطلاع‎رسانی از سیاست و عملکردهای سازمان به بیرون، نقش به‎سزایی داشته باشند.

 

آخرین بروزرسانی 1399/3/11

مقاله ها مقاله ها

مقاله ها

اسناد
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.
نام اندازه دانلودها اعمال
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.