تازه های اخبار تازه های اخبار

در دیدار مدیر شعب و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

راه کارهای افزایش همکاری و ارتباط میان دو مجموعه مورد بررسی قرارگرفت.

به منظور بررسی و رایزنی در خصوص افزایش همکاری ها ی دو جانبه ،افزایش منابع و تسهیل دسترسی اعضای سازمان به بانک مسکن طی نشستی در محل سازمان، راه های افزایش همکاری ها مورد بررسی قرار گرفت.

به منظور بررسی و رایزنی در خصوص افزایش همکاری ها ی دو جانبه ،افزایش منابع و تسهیل دسترسی اعضای سازمان به بانک مسکن طی نشستی در محل سازمان، راه های افزایش همکاری ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

به منظور بررسی و رایزنی در خصوص افزایش همکاری ها ی دو جانبه ،افزایش منابع و تسهیل دسترسی اعضای سازمان به بانک مسکن طی نشستی در محل سازمان، راه های افزایش همکاری ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت البرز در این نشست که با حضور مدیر شعب و معاون مالی مدیریت استان و ریاست و برخی از اعضای هیات رئیسه سازمان برگزار شد، طرفین راه های ارایه بهتر خدمات به اعضای سازمان ،تنوع محصولات جدید بانک و چگونگی ایجاد بازدهی مطلوبتر جهت سپرده گذاری را بررسی و برضرورت تعمیق ارتباط دو مجموعه تاکید کردند.

فریبرز نعیمی مدیر شعب استان در این دیدار با بیان ویژگی ها و سبد متنوع خدمات بانک مسکن ابراز امیدواری کرد ارایه پاسخ شایسته به سلایق و انتظارات مجموعه سازمان نظام مهندسی استان به نحوی که تأمین کننده منافع هر دو طرف باشد بیش از پیش به انجام برسد.

وی با ابراز خرسندی از تعامل موجود و همکاری موثر با سازمان نظام مهندسی گفت:توجه به نیازهای مشتریان منجر به طراحی یک ساختار منسجم درتمای زمینه ها از جمله معماری و بازسازی شعب ، تبیین ابزارهای بانکداری الکترونیک ، بازدهی سرمایه مشتریان در قالب تنوع بخشی به انواع سپرده گذاری و ... در بانک مسکن و به تبع آن مدیریت شعب استان شده که الزام به کارامد شدن و بهینه تر نمودن روند ارایه خدمت به مشتریان را در ما تقویت نموده است.

نعیمی افزود:کارکنان بانک مسکن همواره خود را حافظ منافع مشتریان دانسته و بر همین اساس تلاش خواهیم داشت ارزنده ترین خدمات را در اسرع وقت و در کمال صحت و دقت به مشتریان خود ارایه نمائیم.

  همچنین در این دیدار مهندس محسن خیری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ضمن قدردانی از فرایند خدمات رسانی در بانک مسکن و خوشامد گویی به میهمانان، تسهیل دسترسی اعضای سازمان به خدمات بانکی، تکریم مراجعان و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری ایشان میان بانک و سازمان را یکی از خواسته ها و برنامه های هیات مدیره برشمرد و تاکید کرد ارایه خدمات شایسته تر به اعضا و مراجعین در دستور کاراین سازمان قرار دارد.

شایان ذکر است تا کنون ضمن تمرکز قسمتی از منابع سازمان نظام مهندسی نزد مدیریت استان ، یکدستگاه ATMسالنی و 8 دستگاه POSفروشگاهی نیز در اختیار سازمان مزبور قرار گرفته که مقرر شد ضمن افزایش منابع مذکور تعاملات فی مابین بیش از پیش گسترش یابد.

 

آخرین بروزرسانی 1394/4/22