تازه های اخبار تازه های اخبار

در مدیریت البرز صورت گرفت:

تقدیر ازکارکنان نمونه و شعب موفق در پایان 8 ماه اول سالجاری

کارکنان نمونه و شعب موفق در پایان هشت ماهه اول سالجاری در مراسمی با حضور مدیر ،معاونین و روسای شعب استان مورد قدردانی قرار گرفتند.

کارکنان نمونه و شعب موفق در پایان هشت ماهه اول سالجاری در مراسمی با حضور مدیر ،معاونین و روسای شعب استان مورد قدردانی قرار گرفتند.

کارکنان نمونه و شعب موفق در پایان هشت ماهه اول سالجاری در مراسمی با حضور مدیر ،معاونین و روسای شعب استان مورد قدردانی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت البرز فریبرز نعیمی  با اعلام این خبر گفت:در بخش ستاد آقایان و خانمها  علی اصغر ترکاشوند ،عباس کوه زارع،حسن گلمحمدی،علیرضا کوه افکن،سید علی موسوی،سید حسین حسینی،علی اصغر منصور دهقان،فاطمه فلاحت پور،ابراهیم عربی ،رضا علیشیری و سید مهدی حسینی مورد تشویق قرار گرفتند.

در بخش روسای شعب آقایان جواد قلی زاده ،ناصر طوفانی و فرشید تابان به ترتیب روسای شعب فلکه اول رجایی شهر ،رجایی شهر و مهرشهر همکارانی بودند که در مجموع فعالیت ایشان در پایان8 ماهه اول سالجاری در حوزه وصول مطالبات معوق مطلوب ارزیابی شد و به عنوان همکاران نمونه از آنان تقدیر بعمل آمد.

همچنین از روسای شعب شهید بهشتی،عظیمیه و چهارراه مصباح به نامهای آقایان فردین کرجی ،مصطفی لاله و صادق ازوجی  بواسطه عملکرد مناسب در بخش جذب سپرده جاری،و از آقایان عباس مزرعه سفید،محرم نظری و ابراهیم جاویدی روسای  شعب میدان تره بار،اشتهارد و کمالشهر در بخش جذب منابع قدردانی گردید.

در سطح معاونین شعب آقایان فریدون کارخانه،محمد شعبانزاده ،محمد دوست نظام،محمدعلی فتحی و مهناز سالمی معاونین شعب سه راه حافظیه فردیس،توحید،اشتهارد،کمالشهر و رجایی شهر قدردانی شد.

همچنین خانمها شیوا شاه محمدی،سمیه حسینیانی،سکینه موسوی نیک،راحله دهقان و آقای مجید حیدری نیز در بخش پایوران مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیر شعب البرز در این مراسم اظهار داشت:نظام پرداختها به سمتی پیش خواهد رفت که عملکرد و آمارهای شعبه کمیت و میزان آن را مشخص نماید..

وی تصریح کرد:انتظار میرود سایر شعب با استفاده از مزیتهای موجود و خلق ایده های نو  بتوانند به جذب منابع مورد انتظار و تحقق اهداف تعیین شده در بخشهای مختلف دست یابند.

نعیمی تصریح کرد:شعبی که تا کنون در رسیدن به اهداف تعیین شده موفق نبوده اند باید با بکار گیری تمام امکانات در مدت زمان باقیمانده تا پایان سال به اهداف مورد نظر دست یابند.

مدیر شعب البرز ادامه داد:کسب تجربه خوب و اخذ خدمات مطلوب و سریع از سوی مشتری در بانک مهمترین عامل محبوبیت و شهرت در بین مشتریان است که این مهم تنها از طریق همکاران ایجاد خواهد شد.

مدیر شعب البرز در پایان شرایط رشد ناهمگون و نامتوازن شعب به خصوص شعب هم تراز را غیر قابل توجیه قلمداد و از همگی همکاران خواست با برنامه ریزی موثر موجبات پیشرفت مجموعه خود را فراهم آورند.

 

آخرین بروزرسانی 1394/4/22