تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیر شعب البرز در نشستی با حضور پایوران شعب اعلام کرد:

رفتار سازمانی باید در خدمت اهداف سازمانی باشد

گردهمایی پایوران شعب مدیریت البرز با حضور مدیر شعب،معاونین و رییس حوزه حراست در محل ساختمان مدیریت استان برگزار شد.

گردهمایی پایوران شعب مدیریت البرز با حضور مدیر شعب،معاونین و رییس حوزه حراست در محل ساختمان مدیریت استان برگزار شد.

 

فریبرز نعیمی مدیر شعب استان در این نشست با اعلام اینکه حرکت های بانک در بخش های مختلف اعم از جذب منابع ،وصول مطالبات و سایر بخشها در چارچوب اهداف تدوینی خواهد بود بر لزوم همراهی همه کارکنان در تحقق بخشی به اهداف این برنامه تاکید کرد و افزود:رفتار سازمانی باید در خدمت اهداف سازمانی باشد.

مدیر شعب استان جذب منابع را کماکان اولویت اصلی بانک بر شمرد و با توجه به نقش منابع ارزان قیمت در پیشبرد اهداف بانک بر تقویت حسابهای صفردرصدی و کاهش هزینه پول برای بانک تاکید کرد.

وی با اشاره به شرایط با ثبات و ساکن حاکم بر بازار این موضوع را فرصت مناسبی برای جذب منابع دانست و ضمن اشاره به برنامه های بانک در خصوص معرفی طرحهای جدید تصریح کرد:متاسفانه در بسیاری موارد مشاهده می شود مزیت های فعلی بانک نیز ناشناخته باقی مانده است.

مدیر استان رویکرد اقتصادی و آینده محوری را از دیگر مسائل مطرح شده در نشست مدیران عالی بانک دانست و با توجه به میزان بالای پرداخت تسهیلات در استان البرز راه حل حصول به این هدف را افزایش منابع دانست.

فریبرز نعیمی سپس به لزوم ایجاد فضای همدلی و محبت در همه سطوح بانک اشاره کرد و آنرا وظیفه همه کارکنان در تمامی رده ها دانست.

وی استفاده از ابزارهایی نظیر تسهیلات خرید خودرو ،کالا واقلام تبلیغاتی را در جهت جذب منابع مفید دانست که متاسفانه در پاره ای از شعب بلا استفاده باقی مانده است و یا در مسیرهایی خارج از انتظار هزینه میشود، وی بر همین اساس از همه  همکاران خواست تقاضاهای مطروحه از طرف مشتریان ویژه را جهت بررسی حتما" به مسئولین شعب و سپس به مدیریت انتقال دهند.

مدیر شعب البرزپیگیری مطالبات معوق را از اهم وظایف و انتظارات موجود در حوزه عملکردی شعب دانست وگفت:مطالبات معوق پدیده ای است که سرعت رشد آن غالبا" از سرعت پیگیری های ما بیشتر بوده است بنابراین لازم است همه کارکنان در خصوص پیگیری این مقوله اهتمام کافی داشته باشند و در این مسیر نقش پایوران شعب  به عنوان ارکان تیم مدیریتی شعبه حایز اهمیت است.

فریبرز نعیمی عدم تکریم مناسب ارباب رجوع را با توجه به فضای رقابتی در شبکه بانکی موجب ایجاد خسارت و زیان به بانک دانست و تصریح کرد : در این رهگذر نقش همه کارکنان فارغ از جایگاه و رده شغلی در راهبری سایرین،آموزش و ایجاد حساسیت مهم و بی بدیل می باشد.

رعایت نظم و انضباط اداری ،حضور منظم  همکاران در محل کار و رعایت نظافت و آراستگی شعب از دیگر مواردی بودند که مدیر شعب استان بر لزوم انجام آن تاکید داشت.

نعیمی به بدنه جوان نیروی انسانی در مدیریت استان البرز اشاره کرد و افزود این پتانسیل ارزشمندی است که  همه کارکنان باید ضمن قدرشناسی از این فرصت پیش رو ضمن مشارکت در تصمیم سازی و تصمیم گیری در فرایند تعالی بخشی به اهداف سازمان نقش موثری را ایفا نمایند.

وی افزود تفاوت معنی دار میان شعبات فعال در بازاریابی با سایرین نشاندهنده اینست که بر خلاف تصورات موجود هنوز بازارهای بکر و مشتریان بالقوه بسیاری وجوددارند که باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به شناسایی ایشان اقدام نمود.

نعیمی همچنین ادامه داد بازاریابی فرایندیست که تنها با جذب و راهنمایی مشتری به شعبه خاتمه نمی یابد بلکه آغاز یک حرکت مستمر و رو به جلو خواهد بود        .

وی ایجاد فضای دوستی در شعبه و تحمل انتقادهای سازنده را زمینه ساز تقویت نقاط قوت سازمان دانست و ابراز امیدواری کرد همه همکاران با آگاهی و تسلط از منابع و مصارف شعبه ،تحلیل آمارها و حفظ روحیه بانکی همواره راهکارها و پیشنهادات سازنده ای را در جهت اهداف بانک ارایه نمایند.

 

آخرین بروزرسانی 1394/4/22